Zalando infolinia | Kontakt, telefon, numer, adres, reklamacja


Zalando infolinia


Kategoria: zakupy

Zalando kontakt dostępny na stronie infolinii. Infolinia Zalando dostępna jest pod numerem telefonu. Aktualne dane kontaktowe Zalando e-mail, telefon.

Kontakt telefoniczny Zalando znajduje się zawsze w internetowej wyszukiwarce numerów. Uzyskanie szybkiego kontaktu ze sklepem jest zapewnione, dzięki sprawnie działającej infolinii Zalando. Każdy z numerów do Zalando został w serwisie szczegółowo opisany. Pomoc telefoniczna konsultantów z zamówieniem dostępna na infolinii. Dodatkowo pomoc dotycząca zamówienia możliwa jest do uzyskania po zalogowaniu do indywidualnego konta w serwisie Zalando.

Zalando kontakt

Portal zakupowy Zalando kontakt z klientami obsługuje na kilka sposobów. Wielu kupujących korzysta z telefonicznej infolinii Zalando, warto jednak wiedzieć, że kontakt Zalando możliwy jest również online. Klienci mogą uzyskać odpowiedzi na pytania poprzez rozmowę z chatbotem. Jeżeli odpowiedzi przesłane przez automat nie są satysfakcjonujące, istnieje możliwość rozmowy z pracownikiem Biura Obsługi Klienta Zalando. Dodatkowo Zalando kontakt prowadzi również mailowo. Wypełniając formularz kontaktowy Zalando, można skontaktować się z konsultantem. Dla osób, które preferują przesłać wiadomość bezpośrednio na adres mailowy Zalando, również przygotowano taką możliwość. 

E-mail: [email protected]

Infolinia Zalando

Kontakt z infolinią Zalando pozwoli rozwiązać problem szybko i skutecznie! W razie kłopotów z zamówieniem, reklamacją czy zwrotem towaru należy skontaktować się z biurem obsługi klienta Zalando. Pomoc możliwa do uzyskania telefonicznie lub mailowo.

Telefoniczna infolinia Zalando jest obsługiwana przez pracowników Call Center. Warto wiedzieć, że Zalando kontakt telefoniczny obsługuje jedynie w godzinach od 8:00 do 22:00. Linia aktywna jest każdego dnia od poniedziałku do piątku w podanych godzinach. Zalando infolinia działa pod numerem +48 22 3003095, jak wynika z oficjalnego stanowiska BOK Zalando na połączenie z konsultantem czeka się do 2 minut.

Zalando telefon: +48 22 3003095

Jeżeli chodzi o koszt za połączenie z infolinią Zalando, należy wiedzieć, że całkowita stawka jest zgodna z taryfa operatora. Zalando telefon dla klientów służy nie tylko w sprawie zrealizowanych zamówień. Konsultanci udzielają odpowiedzi na wszystkie zapytania dotyczące sklepu internetowego w tym zasad zwrotów i reklamacji.

Siedziba Zalando Polska

Zalando Głuchów kontakt

Siedziba Zalando Polska mieści się w Głuchowie, przy ulicy Inwestycyjnej. Dokładnie jest to główny magazyn i punkt logistyczny Zalando w Polsce. Zalando Głuchów kontakt prowadzi jedynie telefonicznie. Należy jednak pamiętać, że wszelkie pytania, powinny być kierowane na główny numer infolinii Zalando.

Telefon: +49 (0) 30 2759 46 93
Adres: Ul. Inwestycyjna 1 95-080 Głuchów

Opłata za połączenie międzynarodowe.

Jak zadzwonić do Zalando?

Aby skontaktować się z obsługą klienta Zalando, najlepiej skorzystać z infolinii. Dokładnie, aby zadzwonić do Zalando, należy wybrać numer infolinii na klawiaturze telefonu +48 223003095. Dla połączeń z Polski numer kierunkowy nie jest konieczny. Następnie poprzez kliknięcie zielonej słuchawki lub innego przycisku do potwierdzenia połączenia, można połączyć się z Zalando infolinia. 

Jak zgłosić reklamację w Zalando?

Problemy z zamówieniem zawsze można zgłosić do Zalando w ramach reklamacji. Chcąc zgłosić reklamacje, należy wypełnić formularz reklamacyjny. W arkuszu wymagane są dane kontaktowe kupującego takie jak imie, nazwisko, adres e-mail. Oczywiście koniecznie należy również podać numer zamówienia Zalando, którego problem dotyczy. Ostatnim krokiem procesu reklamacji Zalando jest wybranie kategorii wady, na podstawie której reklamacja ma być uznana. Reklamacje w Zalando są zwykle szybko rozwiązywane przez pracowników BOK.

Jak wygląda reklamacja w Zalando?

Po wykonaniu powyżej opisanych kroków reklamacja Zalando zostaje przesłana do pracowników BOK. Następny krok leży po stronie sklepu, jeżeli wada produktu kwalifikuje się do gwarancji istnieje kilka możliwości rozwiązania sporu. Często klient może zdecydować gdzie chce otrzymać pieniądze za wadliwy towar. Może być to karta podarunkowa Zalando lub przelew bezpośrednio na konto.

Jak wylogować się z Zalando na telefonie?

W aplikacji mobilnej Zalando na telefonie istnieje możliwość wylogowania się z konta użytkownika. Aby nie pozostać dłużej zalogowanym, należy wejść w zakładkę moje konto, po zjechaniu na sam dół opcja wylogowania będzie dostępna. 

Liczba wyświetleń: 35176


Kontakt z Zalando | Zalando infolinia | Infolinia Zalando | numer na infolinię Zalando | oferta Zalando na infolinii | infolinie Zalando

Call Center Zalando 

Udzielanie pomocy w zakresie szczegółów produktów czy pomocy dotyczącej dostawy należy do centrum obsługi klienta Zalando. W Przypadku otrzymania wadliwego produktu należy od razu poinformować o tym fakcie pracownika na infolinii Zalando. W sytuacji niezgodności opisu z produktem w sklepie należy bez zbędnej zwłoki poinformować konsultanta Zalando, wybierając numer do Zalando. Doświadczony pracownik zajmie się rozwiązywaniem problemu od ręki, udzielając przy tym potrzebnych informacji. Każdy klient Zalando, może liczyć na najwyższy standard obsługi klienta.

Liczne szkolenia i wieloletnie doświadczenie pracowników gwarantują pozytywne rozwiązanie problemu. Jeżeli udzielenie satysfakcjonującego rozwiązania nie zostanie zaakceptowane, wówczas klient może zawsze liczyć na zwrot pieniędzy. Warto przygotować wcześniej numer zamówienia, dzięki czemu proces udzielania wsparcia będzie maksymalnie skrócony. Czas oczekiwania nie powinien wynosić więcej niż dwie minuty. W sprawach, które nie dotyczą zamówień, trzeba skontaktować się bezpośrednio z siedzibą firmy. Ze względu na specyficzny charakter firmy (sprzedaż wyłącznie wysyłkowa) często mogą zdarzać się problemy dotyczące przesyłek i produktów znajdujących się w paczkach. Kontakt z infolinią Zalando maksymalnie skróci czas, w którym sprawny produkt może dotrzeć.  Świadczą o tym opinie zadowolonych klientów, którzy już skorzystali z usług infolinii Zalando. 

Pomoc na infolinii Zalando

Odpowiednio przeszkoleni pracownicy mogą udzielić różnego rodzaju informacji dotyczących nie tylko przesyłek, dostępnych form płatności (o każdą konkretną można dopytać konsultanta), ale również samych ubrań. Na infolinii Zalando warto zapytać o dokładnie wymiary ubrań. Kontakt z infolinią umożliwi również zdobycie informacji na temat kart podarunkowych, warunków korzystania z nich i terminów ważności. Najważniejsze jednak będą informacje dotyczących szczegółów zwrotów i reklamacji. Kontakt z infolinią Zalando to sama przyjemność! Możliwe jest również zdobycie informacji na temat dostawców przesyłek i śledzenia paczki. Z tym wszystkim pomoże każdemu zainteresowanemu pracownik infolinii Zalando.

Konto w sklepie online Zalando

W przypadku gdy wystąpi problem z kontem, na stronie Zalando, również można liczyć na pomoc konsultanta. Podpowie on, jaka jest dokładna procedura zamknięcia konta, zmiana danych adresowych czy kontaktowych. Konsultant infolinii Zalando także udzieli wsparcia w przypadku utracenia dostępu na przykład poprzez zapomnienie hasła. Klienci często decydują się za rezygnację z subskrypcji newslettera właśnie poprzez infolinię Zalando. Dzięki temu cały proces przebiegnie niezwykle szybko i sprawnie.