Wpisz infolinię, którą chcesz odnaleźć
Kategoria: inne
Uzyskaj informacje na temat rodzajów infolinii i centrali telefonicznej. Porównaj rodzaje infolinii, centrali telefonicznej i rodzaje biur obsługi klienta.
Każda szanująca się firma powinna wyposażyć się w infolinię do obsługi klienta, czyli centralę telefoniczną do obsługi klientów. Przedstawiamy poniżej rodzaje i możliwe rozwiązania, jakie są dostępne na rynku.
Centrala telefoniczna służy do łączenia użytkowników sieci telefonii z centrum obsługi klienta
Zbudowana jest z:
Centrale telefoniczne dzielimy na:
System IVR umożliwia przekierowanie dzwoniących klientów do odpowiednich działów firmy. Dzwoniący wybierając klawisze na swoim telefonie, zostanie przekierowany automatycznie do odpowiedniego konsultanta, u którego automatycznie zadzwoni telefon, a on nawiąże z nim rozmowę.
Wirtualna Centrala PBX (ang. Private Branch Exchange), hosted PBX, czyli virtual PBX, lub Cloud PBX to system firmowych central telefonicznych działających w chmurze, których zadaniem jest obsługa połączeń w firmie. PBX gwarantuje firmie oszczędności rzędu 50 do 85% w stosunku do kosztów komunikacji telefonicznej przy tradycyjnej stacjonarnej centrali. Jeżeli zdecydujesz się na wdrożenie PBX, zaoszczędzisz na zakupie, utrzymaniu i możliwej modernizacji fizycznej infrastruktury. Pozwoli to również uniknąć wysokich opłat za telefon. Za to wszystko odpowiedzialny będzie usługodawca usługi VPBX.
Liczba wyświetleń: 17134