Jenny Fairy infolinia | Kontakt, telefon, adres, reklamacje


Jenny Fairy infolinia


Kategoria: zakupy

Jenny Fairy kontakt telefoniczny, numer telefonu, adres. Kontakt mailowy z producentem Jenny Fairy. Marka Jenny Fairy reklamacje, zwroty.

Jenny Fairy producent kontakt

Jenny Fairy to odrębna marka firmy CCC. Oferuje odzież, a także obuwie dla kobiet, które są świadome swojej wartości. Obuwie tej marki inspirowane jest najnowszymi trendami oraz tworzone z zastosowaniem wyłącznie nowoczesnej technologi.

Klienci, którzy chcą uzyskać dotyczący marki Jenny Fairy kontakt mogą zrealizować to korzystając z danych kontaktowych firmy CCC. Jenny Fairy producent kontakt umożliwia interesantom na kilka sposobów. Istnieje możliwość przesłania wiadomości mailowej wykorzystując w tym celu pocztę elektroniczną. Wszelkie zapytania można wysyłać na adres e-mail, którym jest [email protected].

Najczęściej wybieranym sposobem na skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta jest skorzystanie z telefonu kontaktowego. Działa on pod numerem 42 21 44 222. Konsultanci, którzy odbierają połączenia posiadają szeroki zakres wiedzy oraz mają duże doświadczenie zawodowe. Dzięki temu odpowiedzą na każde pytania zadane przez interesanta. Infolinia Jenny Fairy dostępna jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00, a także w soboty od 9:00 do 17:00.

Aktualnie działający numer telefonu do Biura Obsługi Klienta Jenny Fairy CCC to: 42 21 44 222
Adres e-mail: [email protected]

Jenny Fairy kontakt telefoniczny 

Osoby, które chcą zrealizować dotyczący marki Jenny Fairy kontakt telefoniczny powinny skorzystać z dostępnej infolinii. Na głównej stronie internetowej można znaleźć specjalny formularz kontaktowy. Aby uzyskać kontakt, należy go uzupełnić, wpisując w odpowiednie miejsca wszystkie wymagane dane oraz treść, która szczegółowo opisuje zaistniały problem. Poprawnie wypełniony formularz trafia do Biura Obsługi Klienta.

Jenny Fairy numer telefonu: 42 21 44 222
Adres e-mail Jenny Fairy CCC: [email protected]

Jenny Fairy reklamacje

Dotyczące produktów marki Jenny Fairy reklamacje klient może bardzo łatwo zrealizować. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamacja produktu może zostać zrealizowana wyłącznie wtedy, jeśli klient posiada dowód jego zakupu. Na złożenie reklamacji klient ma dwa lata od daty dostarczenia produktu. O statusie reklamacji odesłanych produktów interesant zostanie poinformowany wiadomością, mailową w terminie czternastu dni od dostarczenia przesyłki.

Liczba wyświetleń: 600