Infolinia Hisense | dane kontaktowe, telefon, kontakt


Infolinia Hisense


Kategoria: zakupy

Infolinia Hisense oferuje ekspresowa wsparcie i odpowiedzi na pytania. Numer telefonu Hisense i formularz kontaktowy dostępny na stronie infolinii.

Infolinia Hisense dane kontaktowe

Infolinia Hisense oferuje kilka efektywnych sposobów kontaktu, zapewniając kompleksową obsługę klienta. Firma Hisense zdaje sobie sprawę jak ważne jest dostarczanie rzetelnych informacji i rozwiązań dla klientów. Dlatego udostępnia kilka różnych środków komunikacji, aby zapewnić łatwy dostęp do wsparcia, bez względu na preferencje. Dla osób preferujących kontakt online dostępny jest adres elektronicznej poczty internetowej Hisense. Dodatkowo na ten moment formularz kontaktowy jest niedostepny, ale pojawi się w przyszłości. Inną formą kontaktu jest odwiedzenie placówki stacjonarnie pod adresem ul Poznańska 159, 05–850 Ożarów Mazowiecki. Dla klientów preferujących kontakt telefoniczny dostępny jest numer telefonu Hisense.

Infolinia Hisense kontakt

Dla klientów preferujących kontakt online Hisense udostępnia adres e-mail [email protected]. Konsultanci postarają się odpowiedzieć jak najszybciej na wysłane zapytanie. Dodatkowo w celu zapewnienia przejrzystości form kontaktu Hisense w przyszłości doda formularz kontaktowy dostępny na oficjalnej stronie internetowej w sekcji kontakt Hisense. Formularz zostanie przygotowany w taki sposób, aby klient mógł bezproblemowo przesłać swoje zapytanie do biura obsługi klienta Hisense i otrzymać klarowną odpowiedź. Hisense stawia sobie cel, aby kontakt z klientem był jak najbardziej zrozumiały i wygodny. Sklep skupia się na kontakcie z klientem, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenia związane z Hisense.

Hisense numer telefonu

Telefon Hisense został udostępniony dla osób, którzy wolą rozmowę głosową. Wystarczy zadzwonić na podany numer telefonu Hisense 801 002 350. Warto jednak pamiętać, że infolinia Hisense czynna jest w dni powszednie od poniedziałku do czwartku od godziny 8:30 do godziny 17:00 oraz w piątki od godziny 8:30 do 14:30. Rozmowa z jednym z konsultantów Hisense pozwoli na uzyskanie informacji na temat produktów, zamówień, dostępności towaru, a także odpowiedzi na wszelkie inne pytania. Warto skontaktować się z konsultantami Hisense w przypadku niepewności do jakichkolwiek produktów, lub problemów związanych z zakupem, lub towarem.

Liczba wyświetleń: 1303