Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży | Kontakt, numer, telefon, dane kontaktowe, adres


Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży


Kategoria: medycyna

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży - kontakt, dane kontaktowe, numer telefonu. Czym jest, jak działa i w jakim celu uruchomiono Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży od 2008 roku prowadzi Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży jest:
• bezpłatny,
• anonimowy,
• całodobowy,
• dyskretny.

Telefon Zaufania odbierają konsultanci – psycholodzy i pedagodzy, którzy są profesjonalnie przygotowani do świadczenia pomocy psychologicznej przez telefon.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży kontakt

Z Telefonem Zaufania możesz skontaktować się o każdej porze, dzwoniąc pod numer do telefonu zaufania 116 111, lub wysyłając wiadomość przez stronę internetową.

Zespół Telefonu Zaufania składa się prawie z 80 osób. Konsultanci pełnią dyżury telefoniczne, lub odpisują na wiadomości przesłane przez stronę.

Jeżeli jesteś osobą, która pilnie potrzebuje rozmowy, zadzwoń, ponieważ wiadomości przesłanych przez stronę jest bardzo dużo i na odpowiedź trzeba poczekać od kilku do kilkunastu dni.

Warto wspomnieć, że wszystkich pracowników telefonu zaufania obowiązuje tajemnica zawodowa i nie ujawniają treści rozmów poza zespołem. Jedynym wyjątkiem są sytuacje, kiedy pracownicy muszą wezwać pomoc do osoby kontaktującej się z Telefonem Zaufania, której zdrowie lub życie jest bezpośrednio zagrożone.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży numer:
116 111

W jakim celu uruchomiono Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży

Telefon Zaufania uruchomiono w celu wsparcia młodych osób w sytuacjach kryzysowych, które potrzebują opieki i ochrony, mają problemy i trudności, o których wstydzą się, lub boją porozmawiać. Konsultanci telefonu prowadzą działania edukacyjne i informacyjne, zachęcając młodych ludzi do szukania pomocy w trudnych sytuacjach. Celem Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży jest poprawa samopoczucia, a często też bezpieczeństwa dzwoniących. Dzwoniący na numer 116 111 może podzielić się z konsultantami swoimi troskami i problemami. 

Konsultanci wymieniają 5 kategorii poruszanych tematów:
- zdrowie psychiczne i psychospołeczne,
- przemoc i krzywdzenie,
- relacje z rówieśnikami,
- problemy w rodzinie,
- seksualność i dojrzewanie.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży - zbiórka

Ostatnio rząd podjął decyzję, że nie będzie dłużej finansowo wspierał Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Aleksander Twardowski założył zrzutkę na portalu zrzutka.pl, w celu zebrania funduszy na dalsze funkcjonowanie telefonu.

Jeśli na zrzutce zostanie zebrany 1 000 000 zł, zagwarantuje to działanie Telefonu Zaufania całą dobę, w wariancie 6 stanowisk w dzień, 3 w nocy.

Liczba wyświetleń: 244