PKP infolinia | Rozkład jazdy pociągów, ceny, przystanki, kursy


PKP infolinia - Polskie Koleje Państwowe S.A.


Kategoria: transport

Infolinia PKP dostępna jest całodobowo. Dzwoniąc pod podany numer, uzyskasz informacje o rozkładzie jazdy, cenach biletu, czy planowanych opóźnieniach.

Na infolinii PKP możliwe jest uzyskanie informacji o rozkładach jazdy, przystankach,
cenach biletu i opóźnieniach w jeździe pociągów. Dzwoniąc pod numer 703 200 200, uzyskasz odpowiedzi na nurtujące pytania. Infolinia PKP pod numerem 703 200 200 jest obsługiwana przez konsultantów telefonicznych Biura Obsługi Klienta. PKP infolinia okazuje się pomocna w sytuacji gdy podróżny nie ma możliwości samodzielnego sprawdzenia potrzebnych informacji.

Infolinia PKP S.A.

Polskie Koleje Państwowe S.A.

Centrala PKP
Al. Jerozolimskie 142A, 
02-305 Warszawa

Adres skrytek na ePUAP:

/PKPSA_Centrala/SkrytkaESP
/PKPSA_Centrala/domyslna

Kontakt PKP — informacje dla Pasażerów

Dla Państwa komfortu i sprawności obsługi prosimy o kierowanie wiadomości do spółki odpowiedzialnej za konkretny obszar działalności.

Jednym ze sposobów na skontaktowanie się z PKP jest skorzystanie w infolinii telefonicznej. Warto także wiedzieć o wszystkich dostępnych możliwościach kontaktu z PKP. Pytania do spółki PKP, można kierować na adres poczty elektronicznej [email protected]. Odpowiedzi na zapytania przysłane są w jak najszybszym czasie.

E-mail: [email protected]


PKP S.A. nie prowadzi usług przewozowych — świadczeniem usług przewozów pasażerskich dalekobieżnych oraz zagranicznych zajmuje się spółka PKP Intercity.

Infolinia PKP Intercity działa po numerem 703 200 200. Telefoniczna infolinia PKP może okazać się przydatna w sprawach związanych z przewozami pasażerskimi i zakupem biletów. Wszelkie informacje na te tematy można uzyskać także w kasach, u konduktorów oraz online. Numer przeznaczony jest dla dzwoniących zarówno z telefonów komórkowych jak i stacjonarnych.
 
PKP telefon: 703 200 200

Koszt połączenia z infolinią PKP obowiązuje w wysokości 1,29 zł brutto za minute połączenia. Usługę świadczy PKP Intercity S.A.

Całodobowa infolinia PKP

Dla pasażerów z niepełnosprawnościami dostępna jest infolinia PKP 24h obsługiwana całodobowo przez konsultantów. Koszt za połączenie z daną infolinią PKP jest zgodny z taryfa operatora.

Telefon: +48 42 205 45 31 

Numer infolinii PKP +48 22 391 97 57 przeznaczony jest dla dzwoniących zza granicy, a także dla posiadających numery telefonu zarejestrowane u zagranicznego operatora. Połączenie z Infolinią PKP jest płatne zgodnie z taryfą opertaora.

Telefon: +48 22 391 97 57

Oba numery kontaktowe PKP dostępne są całodobowo przez 7 dni w tygodniu.


Dla osób z ograniczoną mobilnością oraz posiadających problemy w poruszaniu się PKP przygotowało specjalną infolinię telefoniczną. Dzwoniąc na numer 22 474 13 13, istnieje możliwość zgłoszenia potrzeby pomocy w poruszaniu się po terenie dworca. Infolinia PKP dla osób z problemami ruchowymi działa pod numerem 22 474 13 13. Warto jednak pamiętać, że taką potrzebę można zgłosić drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres: [email protected].

Liczba wyświetleń: 17403


ARRIVA RP SP. Z O.O.

Numer infolinii ARRIVA RP: 703 302 333 (24h) opłata 2,08 zł brutto/min połączenia. Usługę całodobowej infolinii ARRIVA RP realizuje Progress Plus S.C. Skorzystaj z podanego numeru kontaktowego ARRIVA.

KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE S.A.

Całodobowa infolinia Koleje Dolnośląskie dla podróżujących (76) 742 11 12 (24h). Uzyskaj potrzebne informacje, dzwoniąc na numer infolinii PKP Koleje Dolnośląskie.

"KOLEJE MAZOWIECKIE — KM" SP. Z O.O.

(22) 364 44 44 (24h) Skontaktuj się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta Koleje Mazowieckie pod numerem infolinii (22) 364 44 44. Koleje Mazowieckie obsługują całodobową infolinię dla podróżujących.

KOLEJE WIELKOPOLSKIE SP. Z O.O.

19757 (24h), opłata za połączenie wynosi 1,29 zł brutto za każdą rozpoczętą minutę połączenia dla abonentów TK Telekom, koszt połączenia z innych sieci jest zgodny z cennikiem operatora.

ŁÓDZKA KOLEJ AGLOMERACYJNA SP. Z O.O.

Kontakt z infolinią Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej nie jest dostępny całodobowo. Połączenia obsługiwane są od 7:00 do 19:00. Infolinia: 887 879 980. Koszt jak za połączenie lokalne.

POLREGIO SP. Z O.O.

Numer infolinii POLREGIO 703 202 020. Kontakt możliwy całodobowo (infolinia 24h). Opłata 1,29 zł za minute połączenia. Za realizacje usługi odpowiada Progress Plus S.C.

SZYBKA KOLEJ MIEJSKA SP. Z O.O.

Infolinia telefoniczna jednej ze spółek Szybkiej Kolei Miejskiej działa całodobowo. Numer SKM Trójmiasto 19 115 (24h). 

SKPL CARGO SP. Z O.O.

Połącz się z infolinią SKPL Cargo pod numerem 799 06 00 01. Numer infolinii obsługiwany jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16.00. Wyjątek stanowią dni świąteczne.

PKP CARGO S.A.

Infolinia PKP Cargo: 663 292 713 Numer obsługiwany od 8:00 do 14:00. Podróżni zainteresowani połączeniem CARGO RETRO przez Skansen w Chabówce mogą skorzystać ze specjalnej infolinii PKP CARGO. 

PKP INTERCITY S.A.

PKP intercity infolinia: 703 200 200
Numer (22) 391 97 57 (24h) przeznaczony jest dla abonentów sieci zagranicznych i połączeń spoza Polski, natomiast  telefon 703 200 200 (24h) został wyznaczony dla abonentów krajowych sieci. Opłata za połączenie z infolinią PKP Intercity 1,29 zł brutto/min. poł., realizator usługi: „PKP Intercity” S.A.
 

KOLEJE MAŁOPOLSKIE SP. Z O.O.

Infolinia PKP Koleje Małopolskie dostępna całodobowo pod numerem 703 202 025. Za połączenie z infolinią pobierana jest opłata w wysokości 1,29 zł brutto/min połączenia. Realizatorem usługi jest Progress Plus S.C. 

KOLEJE ŚLĄSKIE SP. Z O.O.

(32) 428 88 88 (24h) - infolinia o utrudnieniach w kursowaniu pociągów KŚ
727 030 303 (7:00-15:00, pon.-pt., oprócz świąt) - Biuro Obsługi Klienta, informacja o taryfie i regulaminie, koszt wg stawki operatora

LEO EXPRESS GLOBAL A.S.

Infolinia Leo Express Global pod numerem 608 921 919 (7:00-19:00, pon.-pt., 10:00-18:00 weekendy i święta). Koszt za połączenie z infolinią obliczany według stawek operatora. Realizator usługi: T-Mobile

OSTDEUTSCHE EISENBAHN GMBH

Infolinia dostępna pod numerem 03581 764 89 10. Wybierając podany numer Ostdeutsche Eisenbahn Gmbh można uzyskać termin spotkania w biurze spółki. 


REGIOJET A.S.

Całodobowa infolinia PKP Regiojet: +420 222 222 221
Numer infolinii RegioJet jest aktywny 24h. Opłata za połączenie jest naliczana wg taryfy międzynarodowej operatora. nám. Svobody 17, 602 00 Brno. 

PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SP. Z O.O.

Skorzystaj z infolinii PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście pod numerem (58) 721 21 70 (24h). Połączenia na infolinii obsługiwane są przez konsultantów całodobowo.

WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA SP. Z O.O.

Telefoniczna infolinia WKD: (22) 758 00 12 (24h)
Kontakt całodobowy z infolinią Warszawskiej Kolei Dojazdowej możliwy jest pod numerem infolinii (22) 758 00 12. Połączenie
 

Jak zwrócić bilet PKP?

Czy można zwrócić bilety PKP? Warto wiedzieć, że zwrot biletu PKP jest oczywiście możliwy. Niewykorzystane bilety na przejazd z PKP nie oznaczają straconych pieniędzy. Istnieje możliwość na odzyskanie środków za bilety PKP. Jak zwrócić bilet PKP? W zależności od sposobu zakupu biletów procedura zwrotu może się różnić. PKP zwrot biletu online — jeżeli chodzi o bilet PKP zakupiony przez internet, zwrotu także należy dokonać online. Zwrot biletu PKP bez rejestracji, można dokonać w łatwy sposób. Podróżujący, którzy zakupili bilety na pociąg bez rejestracji, mogą odzyskać pieniądze w łatwy sposób. Opłacając przejazd z PKP na adres poczty elektronicznej, przewoźnik przesyła link do panelu użytkownika. Zwrotu można dokonać, wybierając wspomniany link, następnie konieczne może okazać się logowanie za pomocą numeru biletu oraz adresu e-mail. Ostatnią czynnością jest odwiedzenie zakładki 'opłacone'. W tym miejscu należy odnaleźć bilet PKP i wybrać 'rezygnuj'. Zarejestrowani użytkownicy PKP, procedurę zwrotu biletu PKP przechodzą szybciej. Konieczne jest zalogowanie do konta, z którego dokonany był zakup, następne kroki są podobne do opisanych wcześniej. Warto dodać, że podczas zwrotu biletu PKP klient jest informowany oraz przeprowadzany przez każdy krok. Bilety PKP zakupione online mogą zostać zwrócone stacjonarnie. Zwrot biletu PKP płatność kartą — pieniądze za zwrot zostaną przelane na konto bankowe, z którego zakup został dokonany. Jeżeli chodzi o zwrot niewykorzystanego biletu PKP, który został zakupiony stacjonarnie w kasie biletowej, zwrot biletu PKP również musi być dokonany stacjonarnie. Wygodny dla podróżujących jest fakt, że zwrotu można dokonać w dowolnej kasie biletowej PKP, bez znaczenia gdzie przeprowadzono zakup. Należy jednak pamiętać, że zwracając bilet PKP w kasie biletowej, kupujący może otrzymać jedynie 85% kwoty zakupu. Chcąc dokonać wymiany biletu PKP na inny, ale kierujący się w to samo miejsce, można zrobić to bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Dostępne są konkretne terminy zwrotu biletów PKP. PKP Intercity zwrot biletu, na przejazd jednorazowy z miejscami do siedzenia można dokonać maksymalnie 15 minut przed planowym odjazdem kolei ze stacji. Jeżeli zwrot dotyczy miejsc w wagonach sypialnianych, ostatecznie bilet można zwrócić 2 godziny przed odjazdem.  Wejściówki do Strefy Wygody można oddać do 60 minut przed odjazdem. Bilety weekendowe PKP można zwrócić maksymalnie 2 godziny przed planowanym odjazdem ze stacji. W przypadku nagłych wypadków warto skorzystać z możliwości  PKP zwrot biletu, aby odzyskać całość lub część pieniędzy za przejazd.

PKP Infolinia Dla pasażerów

Infolinia telefoniczna dla pasażerów jest dostępna pod odpowiednim numerem kontaktowym. Warto skorzystać z odpowiedniego numeru. Polskie Koleje Państwowe PKP to spółka, która pełni nadzór nad pozostałymi spółkami grupy PKP. Warto pamiętać, że każda ze spółek PKP udostępnia pasażerom osobną infolinię telefoniczną. Na stronie infolinii dostępne są wszystkie potrzebne numery kontaktowe PKP do każdej ze spółek. Telefoniczne infolinie dla pasażerów PKP są odstępne. Aby wyszukać odpowiedni numer, zachęca się do skorzystania ze strony infolinii.