Wpisz infolinię, którą chcesz odnaleźć
Kategoria: transport
Infolinia PKP dostępna jest całodobowo. Dzwoniąc pod podany numer, uzyskasz informacje o rozkładzie jazdy, cenach biletu, czy planowanych opóźnieniach.
Na infolinii PKP możliwe jest uzyskanie informacji o rozkładach jazdy, przystankach,
cenach biletu i opóźnieniach w jeździe pociągów. Dzwoniąc pod numer 703 200 200, uzyskasz odpowiedzi na nurtujące pytania. Infolinia PKP pod numerem 703 200 200 jest obsługiwana przez konsultantów telefonicznych Biura Obsługi Klienta. PKP infolinia okazuje się pomocna w sytuacji gdy podróżny nie ma możliwości samodzielnego sprawdzenia potrzebnych informacji.
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Centrala PKP
Al. Jerozolimskie 142A,
02-305 Warszawa
Adres skrytek na ePUAP:
/PKPSA_Centrala/SkrytkaESP
/PKPSA_Centrala/domyslna
Dla Państwa komfortu i sprawności obsługi prosimy o kierowanie wiadomości do spółki odpowiedzialnej za konkretny obszar działalności.
Jednym ze sposobów na skontaktowanie się z PKP jest skorzystanie w infolinii telefonicznej. Warto także wiedzieć o wszystkich dostępnych możliwościach kontaktu z PKP. Pytania do spółki PKP, można kierować na adres poczty elektronicznej [email protected]. Odpowiedzi na zapytania przysłane są w jak najszybszym czasie.
E-mail: [email protected]
PKP S.A. nie prowadzi usług przewozowych — świadczeniem usług przewozów pasażerskich dalekobieżnych oraz zagranicznych zajmuje się spółka PKP Intercity.
Infolinia PKP Intercity działa po numerem 703 200 200. Telefoniczna infolinia PKP może okazać się przydatna w sprawach związanych z przewozami pasażerskimi i zakupem biletów. Wszelkie informacje na te tematy można uzyskać także w kasach, u konduktorów oraz online. Numer przeznaczony jest dla dzwoniących zarówno z telefonów komórkowych jak i stacjonarnych.Koszt połączenia z infolinią PKP obowiązuje w wysokości 1,29 zł brutto za minute połączenia. Usługę świadczy PKP Intercity S.A.
Całodobowa infolinia PKP
Dla pasażerów z niepełnosprawnościami dostępna jest infolinia PKP 24h obsługiwana całodobowo przez konsultantów. Koszt za połączenie z daną infolinią PKP jest zgodny z taryfa operatora.
Telefon: +48 42 205 45 31
Numer infolinii PKP +48 22 391 97 57 przeznaczony jest dla dzwoniących zza granicy, a także dla posiadających numery telefonu zarejestrowane u zagranicznego operatora. Połączenie z Infolinią PKP jest płatne zgodnie z taryfą opertaora.
Telefon: +48 22 391 97 57
Oba numery kontaktowe PKP dostępne są całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
Dla osób z ograniczoną mobilnością oraz posiadających problemy w poruszaniu się PKP przygotowało specjalną infolinię telefoniczną. Dzwoniąc na numer 22 474 13 13, istnieje możliwość zgłoszenia potrzeby pomocy w poruszaniu się po terenie dworca. Infolinia PKP dla osób z problemami ruchowymi działa pod numerem 22 474 13 13. Warto jednak pamiętać, że taką potrzebę można zgłosić drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres: [email protected].
Liczba wyświetleń: 18283
Czy można zwrócić bilety PKP? Warto wiedzieć, że zwrot biletu PKP jest oczywiście możliwy. Niewykorzystane bilety na przejazd z PKP nie oznaczają straconych pieniędzy. Istnieje możliwość na odzyskanie środków za bilety PKP. Jak zwrócić bilet PKP? W zależności od sposobu zakupu biletów procedura zwrotu może się różnić. PKP zwrot biletu online — jeżeli chodzi o bilet PKP zakupiony przez internet, zwrotu także należy dokonać online. Zwrot biletu PKP bez rejestracji, można dokonać w łatwy sposób. Podróżujący, którzy zakupili bilety na pociąg bez rejestracji, mogą odzyskać pieniądze w łatwy sposób. Opłacając przejazd z PKP na adres poczty elektronicznej, przewoźnik przesyła link do panelu użytkownika. Zwrotu można dokonać, wybierając wspomniany link, następnie konieczne może okazać się logowanie za pomocą numeru biletu oraz adresu e-mail. Ostatnią czynnością jest odwiedzenie zakładki 'opłacone'. W tym miejscu należy odnaleźć bilet PKP i wybrać 'rezygnuj'. Zarejestrowani użytkownicy PKP, procedurę zwrotu biletu PKP przechodzą szybciej. Konieczne jest zalogowanie do konta, z którego dokonany był zakup, następne kroki są podobne do opisanych wcześniej. Warto dodać, że podczas zwrotu biletu PKP klient jest informowany oraz przeprowadzany przez każdy krok. Bilety PKP zakupione online mogą zostać zwrócone stacjonarnie. Zwrot biletu PKP płatność kartą — pieniądze za zwrot zostaną przelane na konto bankowe, z którego zakup został dokonany. Jeżeli chodzi o zwrot niewykorzystanego biletu PKP, który został zakupiony stacjonarnie w kasie biletowej, zwrot biletu PKP również musi być dokonany stacjonarnie. Wygodny dla podróżujących jest fakt, że zwrotu można dokonać w dowolnej kasie biletowej PKP, bez znaczenia gdzie przeprowadzono zakup. Należy jednak pamiętać, że zwracając bilet PKP w kasie biletowej, kupujący może otrzymać jedynie 85% kwoty zakupu. Chcąc dokonać wymiany biletu PKP na inny, ale kierujący się w to samo miejsce, można zrobić to bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Dostępne są konkretne terminy zwrotu biletów PKP. PKP Intercity zwrot biletu, na przejazd jednorazowy z miejscami do siedzenia można dokonać maksymalnie 15 minut przed planowym odjazdem kolei ze stacji. Jeżeli zwrot dotyczy miejsc w wagonach sypialnianych, ostatecznie bilet można zwrócić 2 godziny przed odjazdem. Wejściówki do Strefy Wygody można oddać do 60 minut przed odjazdem. Bilety weekendowe PKP można zwrócić maksymalnie 2 godziny przed planowanym odjazdem ze stacji. W przypadku nagłych wypadków warto skorzystać z możliwości PKP zwrot biletu, aby odzyskać całość lub część pieniędzy za przejazd.
Infolinia telefoniczna dla pasażerów jest dostępna pod odpowiednim numerem kontaktowym. Warto skorzystać z odpowiedniego numeru. Polskie Koleje Państwowe PKP to spółka, która pełni nadzór nad pozostałymi spółkami grupy PKP. Warto pamiętać, że każda ze spółek PKP udostępnia pasażerom osobną infolinię telefoniczną. Na stronie infolinii dostępne są wszystkie potrzebne numery kontaktowe PKP do każdej ze spółek. Telefoniczne infolinie dla pasażerów PKP są odstępne. Aby wyszukać odpowiedni numer, zachęca się do skorzystania ze strony infolinii.