Eventbrite infolinia | Kontakt, telefon, numer, adres, dane kontaktowe


Eventbrite infolinia


Kategoria: usługi

Bezpośredni kontakt z obsługą klienta Eventbrite. Aktualnie realizowany przez Eventbrite kontakt mailowy. Telefoniczna infolinia Eventbrite dla użytkowników portalu.

W związku z organizacją coraz większej ilości eventów muzycznych czy biznesowych, na rynku znacznie wzrosło zapotrzebowanie na platformy sprzedażowe biletów. Właśnie takimi kwestiami zajmuje się Eventbrite. Strona internetowa służy do łatwej organizacji i sprzedaży biletów na wydarzenia. Warto wiedzieć, że dzięki Eventbrite, użytkownicy mogą organizować eventy, w zamian za obsługę biletową Eventbrite pobiera opłatę od organizatorów.

Eventbrite kontakt

Chcąc skontaktować się z Eventbrite, najpierw należy zalogować się do konta użytkownika. Osoby które nie posiadają profilu na stronie internetowej, mogą w łatwy sposób dokonać rejestracji. Eventbrite kontakt obsługuje jedynie mailowo. Aby uzyskać wsparcie Obsługi Klienta Eventbrite, należy skorzystać z zakładki Eventbrite Help Center, gdzie dostępnych jest wiele artykułów opisujących kroki postępowania w danej sprawie.

Eventbrite kontakt prowadzi wykorzystując formularze kontaktowe. Wybierając odpowiednią kategorię problemu użytkownik otrzymuje formularz ze specjalnie dopasowanymi polami. Po wypełnieniu arkusza specjaliści Eventbrite kontakt z klientem mogą zrealizować mailowo lub telefonicznie.  

Infolinia Eventbrite

Jak wspomniano wcześniej telefoniczna obsługa klienta nie jest prowadzona. Oczywiście można uznać, iż prowadzona przez Eventbrite infolinia w formie mailowej jest wystarczająca. Wielu użytkowników platformy jest zdania, iż telefoniczna infolinia Eventbrite nie jest konieczna do uzyskania potrzebnego wsparcia. Dzięki rozwiniętemu systemowi formularzy, użytkownicy uzyskują potrzebne wsparcie w szybkim tempie. 

Jeżeli jednak infolinia Eventbrite zostanie uruchomiona w formie telefonicznej, poniżej zostanie udostępniony aktualny telefon Eventbrite. W takim przypadku istnieje duże prawdopodobieństwo, iż połączenia będą obsługiwane głównie w języku angielskim. Oczywiście, dopóki usługa infolinii nie zostanie uruchomiona nie można mieć pewności co do języka w jakim będzie ona obsługiwana, kosztów połączenia czy godzin dostępności.

Liczba wyświetleń: 60