Telefoniczna Obsługa Klienta CityFit możliwa dzięki infolinii. Zyskaj kontakt z konsultantem CityFit. Infolinia klubu CityFit dostępna jest pod numerem 22 113 93 00.
CityFit kontakt
CityFit to sieć klubów fitness dostępnych w całej Polsce. Chcąc uzyskać kontakt oraz dodatkowe informacje warto skorzystać z infolinii telefonicznej lub danych kontaktowych Biura Obsługi Klienta CityFit.
Kontakt CityFit dla firm w sprawach związanych ze współpracą reklamową: [email protected]
Infolinia CityFit
Pytania dotyczące pracy ośrodków CityFit można kierować telefonicznie na infolinię. Linia jest aktywna w dni robocze w wybranych godzinach. Od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00-20:00, w piątki od 9:00 do 17:00.
Telefon: 22 113 93 00
Poza godzinami pracy infolinii warto poszukać odpowiedzi na pytania w sekcji FAQ na stronie. Jest to jedna z form infolinii CityFit.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.