Rzecznik Praw Pacjenta infolinia | Kontakt, telefon, numer, adres, dane kontaktowe


Rzecznik Praw Pacjenta infolinia


Kategoria: urzędy

Darmowa infolinia telefoniczna Rzecznika Praw Pacjenta. Uzyskaj kontakt z Rzecznikiem Praw Pacjenta pod numerem 800 190 590. Rzecznik Praw Pacjenta — telefon.

Rzecznik Praw Pacjenta kontakt

Chcąc skontaktować się z Rzecznikiem Praw Pacjenta, można skorzystać z infolinii lub innych dostępnych forma kontaktu. Warto skorzystać z darmowej pomocy Rzecznika Praw Pacjenta w przypadku podejrzenia wystąpienia naruszeń w prawie. Oprócz infolinii telefonicznej kontakt możliwy jest mailowo pod adresem kancelaria@rpp.gov.pl. Wygodną formą na uzyskanie dodatkowych informacji od Rzecznika Praw Pacjenta jest skorzystanie z czatu online na stronie. Rozmowa z konsultantami biura Rzecznika Praw Pacjenta jest możliwa w dni robocze od 8:00 do 18:00.

E-mail: kancelaria@rpp.gov.pl

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta — dane kontaktowe

Adres: ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa

Osobiste spotkania z Rzecznikiem Praw Pacjenta możliwe są pod podanym adresem. Warto wiedzieć, że interesanci przyjmowani są w poniedziałek od 9:00 do 18:00 oraz w pozostałe dni robocze w godzinach 9:00-15:00. Przed osobistym spotkaniem należy umówić termin wizyty telefonicznie lub mailowo.

Telefon: 22 532 82 43
E-mail: rezerwacja@rpp.gov.pl
Fax: (22) 506 50 64

Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta

Telefoniczna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta jest bezpłatna dla dzwoniących. Warto skorzystać z porady i pomocy telefonicznej RPP. Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta nazywana jest także Telefoniczną Informacją Pacjenta. Numer 800 190 590 jest obsługiwany od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

Telefon: 800 190 590

Rzecznik Praw Pacjenta skarga

Chcąc złożyć skargę do Rzecznika Praw Pacjenta, można zrobić to osobiście w biurze Rzecznika Praw Pacjenta lub pisemnie, poprzez wysłanie wiadomości zaadresowanej na adres ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa. Skargi są również przyjmowane mailowo pod adresem kancelarii RPP oraz poprzez faks. Warto pamiętać, aby składając skargę uzupełnić ją o podstawowe dane kontaktowe i korespondencyjne. Skargi anonimowe nie są rozpatrywane przez pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Liczba wyświetleń: 43