Infolinia dla klientów KredytOK. Uzyskaj połączenie telefoniczne z konsultantem Biura Obsługi Klienta KredytOK. Warto skorzystać z infolinii, aby uzyskać pomoc telefoniczną.
Infolinia KredytOK
Wszelkie informacje dotyczące działania placówki KredytOK są dostępne na infolinii. Dzwoniąc na numer 601 500 500, można dodatkowo uzyskać odpowiedzi na pytania oraz aktualną ofertę Kredyt OK. Warto połączyć się telefonicznie z KredytOK w godzinach 8:00-20:00 w dni robocze oraz w soboty od 9:00 do 17:00. Poza tymi godzinami konsultanci telefoniczni nie obsługują infolinii KredytOK.
Telefon: 601 500 500
KredytOK kontakt
Kontakt jest również możliwy do uzyskania poprzez pocztę elektroniczną. Wystarczy wysłać wiadomość na adres [email protected]. Odpowiedzi konsultantów wysyłane są na w godzinach działania infolinii.
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Orange
Wyślij SMS na numer 80603 o treści LIMIT (kwota PLN w pełnych złotych) np. LIMIT 100
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Orange: 510 100 100) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci T-Mobile
Wyślij SMS na numer 80450 o treści W POL KONIEC lub KONIEC.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora T-Mobile: 602 900 000) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Play
Zadzwoń na numer: *111*96*2# Po skontaktowaniu się z numerem podanym wyżej pojawi się informacja o wyłączeniu blokady. Należy WPISAĆ 0 na klawiaturze i wcisnąć przycisk SEND.
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Play: 790 500 500) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Wybierz swoją sieć
Instrukcja dla sieci PLUSH
Wyślij SMS na numer 2601 o treści ZABLOKUJ (kwota w pełnych PLN) np. ZABLOKUJ 200
Jeśli nadal masz problem z połączeniem się z numerem, zadzwoń do swojego operatora (numer telefonu operatora Plus: 601 102 602) i poproś o usunięcie blokady.
Po odblokowaniu połączenia zadzwoń ponownie:
Instrukcja dla sieci Heyah
Odblokowanie numeru premium może zostać zrealizowane przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 888 002 222. Nawiąż połączenie i poproś o odblokowanie numeru zaczynających się na 703.