IKO infolinia | Numer, dane kontaktowe, pomoc techniczna


IKO infolinia


Kategoria: bankowość

Infolinia IKO, numer telefonu kontaktowego oraz dane kontaktowe do IKO. Łatwo dostępny kontakt do aplikacji banku IKO poprzez infolinię 24/7.

Infolinia telefoniczna IKO

Aplikacja IKO umożliwia wygodne i bezpłatne wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego oraz działa jako mobilny bank. Kontakt następuje poprzez bank PKO. Do konsultantów IKO istnieją dwa numery telefonu, możliwość kontaktu poprzez aplikację IKO, formularz online oraz poprzez stronę internetową banku.

E-mail do IKO nie jest dostępny, oprócz odpowiedzi w wypadku uzupełnienia formularzu online IKO. W formularzu wystarczy podać podstawowe dane, treść wiadomości oraz poprawny adres e-mail, na który przyjdzie odpowiedź on konsultantów IKO. Podczas pisania wszelkich wiadomości należy od razu napisać jakiej kategorii tyczy się pytanie, aby wiadomość szybko trafiła do odpowiedniego działu. Infolinia IKO w aplikacji jest czynna 24/7 dlatego pisać można codziennie o każdej porze oraz nie trzeba podawać własnego numeru klienta ani hasła telefonicznego, ponieważ kontakt odbywa się już z zalogowanego konta w banku.

Numer IKO

Numery do IKO istnieją dwa, pierwszy jest darmowy na terenie całej Polski 800 302 302, a drugi +48 81 535 60 60 przeznaczony do połączeń zagranicznych, na których koszty połączenia mogą się pojawić. IKO Infolinia jest czynna 24/7, po zadzwonieniu odbierze wirtualny doradca, który może odpowiedzieć na parę łatwiejszych pytań czy też problemów lub przekaże rozmowę pracownikowi infolinii.

Liczba wyświetleń: 1438