Wpisz infolinię, którą chcesz odnaleźć
Kategoria: bankowość
Infolinia GOPASS dostępna telefonicznie oraz mailowo. Centrum wsparcia klienta GOPASS. Pomoc telefoniczna na infolinii GOPASS. GOPASS zwroty, reklamacje, sprzedaż
Wszystkie pytania dotyczące sprzedaży biletów poprzez Gopass należy kierować pod podany adres mailowy. Z Centrum Wsparcia Klienta można skontaktować się również telefonicznie poprzez podany telefon kontaktowy. Linia obsługiwana jest poprzez konsultantów telefonicznych przez cały tydzień od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
E-mail: [email protected]
Telefon: +48 12 420 70 78
Reklamacje biletów można zgłosić, wypełniając formularz kontaktowy (należy być zalogowanym).
E-mail: [email protected]
Reklamacje przyjmowane są również poprzez drogę listowną. Formularz reklamacyjny można przesłać naadres siedziby spółki
Adres:
Mountain Resorts, a.s., Demänovská Dolina 72, 031 01 Liptovský Mikuláš, Słowacja
Reklamacje rozpatrywane są w maksymalnie 30 dni.
Liczba wyświetleń: 3861