Wróć do listy artykułów na blogu
Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej z 20 na 21 stycznia 2024 r

Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej z 20 na 21 stycznia 2024 r


Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej VeloBanku z 20 na 21 stycznia 2024 r. - Przerwa techniczna w godzinach 23:50 - 5:15 w nocy. Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej w VeloBank

Wszyscy klienci VeloBanku powinni wiedzieć, że w związku z zaplanowanymi pracami modernizacyjnymi, bankowość internetowa i mobilna nie będzie dostępna od 20 do 21 stycznia 2024 r., w godzinach 23:50 - 5:15. Mimo przerwy technicznej, płatności kartą oraz zbliżeniowo przez telefon, zegarek czy opaskę, pozostaną aktywne.

Zakres niedostępności usług:

  • Bankowość internetowa i mobilna
  • System płatności BLIK
  • Płatności kartą online

Podczas przerwy technicznej nadal dostępna będzie możliwość bezproblemowego wpłacania i wypłacania gotówki z bankomatów, a także bez przeszkód działają płatności kartą płatniczą w sklepach stacjonarnych. Warto pamiętać, że numer infolinii VeloBanku pozostaje aktywny. Wszyscy klienci mogą skorzystać z niego w przypadku innych problemów lub pytań, jakie mogą się pojawić w związku z przerwą techniczną w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej.

Infolinia wsparcia dla klientów VeloBank

Instytucja zapewnia, że infolinia VeloBank będzie dostępna przez cały czas przerwy technicznej. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek problemy, specjaliści służą swoją pomocą całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obejmuje to także sytuacje, które mogą wyniknąć z niedostępności bankowości internetowej i mobilnej. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowej obsługi klienta, nawet w trudniejszych okolicznościach, więc zachęcamy do kontaktu w przypadku wszelkich pytań czy problemów.