Wróć do listy artykułów na blogu
Miejska infolinia Poznań obchodzi swoje 15-lecie

Już 15 lat infolinia miejska w Poznaniu obsługuje mieszkańców


Miejska infolinia w Poznaniu obchodzi 15 lat działalności. Pod jakim numerem działa miejska infolinia w Poznaniu? Nowoczesne rozwiązania na infolinii Poznań.

15-lecie funkcjonowania infolinii miejskiej w Poznaniu

Miejska infolinia Poznania z dumą świętuje kwadrans wieku istnienia. Z każdym rokiem swojego funkcjonowania miejska infolinia Poznań wzmacniała swoją rolę jako centralny punkt wsparcia dla mieszkańców. Infolinia Poznania odgrywa kluczową rolę, będąc centralnym punktem kontaktu dla mieszkańców, którzy potrzebują uzyskać informacje, wsparcie lub załatwić różnorodne sprawy. Przez te 15 lat istnienia infolinia nie tylko dostarczała niezbędne informacje, ale również aktywnie uczestniczyła w rozwiązywaniu problemów i ułatwianiu codziennego funkcjonowania mieszkańców.

Nowoczesne rozwiązania na infolinii miejskiej Poznania

Innowacje, takie jak voiceboty i chatboty, znacząco wpływają na usprawnienie kontaktów z urzędem i podnoszenie jakości świadczonych usług. E-konsultantka jest dostępna dla wszystkich mieszkańców Poznania, pomagając w podejmowaniu pierwszych kroków przy każdym zgłoszeniu.

Działanie infolinii miejskiej w Poznaniu

W dni powszednie, w godzinach od 7:30 do 20:00, mieszkańcy mają możliwość skorzystania z telefonicznej pomocy dostępnej poprzez wspomniane biuro. Aby się skontaktować, wystarczy zadzwonić pod numer 61 646 33 44.

Pomimo wielu sukcesów, zespół dbający o infolinię miejską w Poznaniu nie spoczywa na laurach – są już kolejne plany na rozbudowę i doskonalenie usług miejskich w Poznaniu.

  • Nowe systemy informacyjne dla mieszkańców
  • Ulepszanie funkcjonalności chatbotów
  • Rozbudowa sieci współpracy z różnymi sektorami miasta