Wpisz infolinię, którą chcesz odnaleźć
Podlaskie Urzędy Skarbowe wprowadzają usprawnienie w postaci wspólnej infolinii, która zacznie działać od 3 stycznia tego roku. Mieszkańcy regionu mogą oczekiwać na ułatwiony dostęp do informacji podatkowych i celnych, a także na możliwość rezerwacji wizyt w urzędzie. Jednym z kluczowych elementów tych zmian jest uruchomienie wspólnej infolinii, która będzie dostępna dla mieszkańców regionu. Nowa infolinia podlaskich Urzędów Skarbowych będzie obsługiwać zapytania związane z kwestiami podatkowymi, celno-skarbowymi oraz umożliwiać uzyskanie istotnych informacji dotyczących bieżących spraw urzędowych. Ten nowy sposób działania infolinii był testowany we wrześniu i październiku. Po udanych próbach, system zostaje wdrożony na stałe, aby usprawnić proces obsługi klientów podlaskich urzędów skarbowych.
Mieszkańcy terenu Podlasia mogą oczekiwać, że nowa infolinia stanie się efektywnym narzędziem, umożliwiającym szybkie uzyskiwanie informacji bez konieczności osobistego wizyty w urzędzie skarbowym. W ramach tej usługi będą mogli uzyskać pomoc w rozwiązaniu różnorodnych problemów, uzyskać informacje dotyczące płatności podatkowych, a także dowiedzieć się, jakie dokumenty są potrzebne do załatwienia konkretnych spraw. Dodatkowo wprowadzona zmiana obejmuje możliwość rezerwacji wizyt w Urzędzie Skarbowym poprzez wspomnianą infolinię. Dzięki temu mieszkańcy będą mogli unikać długich kolejek i oszczędzać swój czas, umawiając się na konkretny termin obsługi w biurze urzędowym.
Nowe udogodnienia są odpowiedzią na rosnące potrzeby społeczności lokalnej i mają na celu zwiększenie efektywności obsługi klienta w Urzędach Skarbowych. Zachęca się mieszkańców do korzystania z tych nowych usług, mając nadzieję, że przyczynią się one do poprawy jakości obsługi oraz zwiększenia satysfakcji klientów.
Kod telePIN pozwala na potwierdzenie tożsamości podczas rozmowy z konsultantem infolinii. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie bardziej spersonalizowanych informacji. Każda osoba może ustawić kod telePIN samodzielnie, logując się do e-Urzędu Skarbowego na stronie www.podatki.gov.pl.
Oczywiście nie ma obowiązku ustawiania kodu telePIN, jednak bez niego nie można potwierdzić swojej tożsamości na nowej infolinii US. Jakie informacje można uzyskać bez telePINu? Bez używania telePIN, na infolinii podatnicy otrzymają podstawowe informacje podatkowo-celne. Będzie to dotyczyć ogólnych pytań oraz usług, takich jak rezerwacja wizyty w Urzędzie Skarbowym.
W ramach wprowadzonych usprawnień, mieszkańcy Podlasia zyskują dostęp do nowej infolinii, która ma na celu ułatwienie komunikacji z urzędami skarbowymi. Numer do nowej infolinii to 22 460 59 90, a usługa będzie dostępna od 3 stycznia 2024 roku. Mieszkańcy regionu mogą dzwonić na wspomniany numer w godzinach pracy urzędów skarbowych, aby uzyskać informacje dotyczące podatków, cel, a także skorzystać z możliwości rezerwacji wizyty w urzędzie. Numer ten został uruchomiony w odpowiedzi na potrzeby lokalnej społeczności, zapewniając efektywne narzędzie komunikacji między urzędami a mieszkańcami.
Numer do nowej infolinii to 22 460 59 90. Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub zgodnie z taryfą operatora.